sunnuntai 14. maaliskuuta 2010

Rohkea Nilla + ristiäiset

Juuri äsken tapahtui jotain hyvin odottamatonta. Olin rottalassa, kiipeilytelineen vieressä ja Maiju ja Lissu kiipeilivät vuoronperään minun olkapäillä ja käsivarsilla ja kiipeilytelineessä. Myös Nilla oli kiipeilytelineen päällä ja katseli meitä. Pikkuhiljaa neiti arkavarvas hivuttautui lähemmäksi minua ja sitten, ensin etutassut mun käsivarrelle ja lopulta koko tyttö oli siinä :D Meinas tulla vähän ruuhkaakin samaan paikkaan, kun Maiju änkes ihan Nillan viereen ja mä tietenkin pelkäsin että ne molemmat putoaa siitä. Pienen hetken Nilla oli siinä ja sitten luikki takas kiipeilytekineeseen. Toista kertaa se ei uskaltanut kokonaan tulla, mutta etutassujaan piti mun käsivarrella. Wau!

Pari päivää sitten pidettiin ristiäiset Sofin muksuille. Ainoastaan yhdelle kasvoi lopulta pallit, vaikka aluksi vaikutti että poikia olisi 3. Pikku-ukko sai nimekseen Kaaleppi. Tyttöset ovat Kitty, Kettel, Krispina, Kotivalo ja Kunigunda. Meidän neidillä on ainoo vähän normaalimpi nimi, Kastehelmi. Ainakin muistaa sisarusten nimet, jos törmätään esim näyttelyissä tms.

Ei kommentteja: